پيشرفت هاي Dell EMC

آموزش خدمات شبكه

صنايع Dell EMC كه بستر هاي نرم افزاري زيرساخت فوق همگرا  (HCI) را در اختيار دارند، با ايجاد قابليت هاي Dell  HCI  در سرورهاي جديد  نسل چهارده Dell  PowerEdge  كه برنده ي جوايزي نيز شده است، بصورت قابل توجهي ترقي كرده است.
با استفاده از اين جديدترين پلتفرم سرور PowerEdge كه براي HCI طراحي و بهينه سازي شده است، مشتريان بزرگ و كوچك مي توانند عملكردي با قدرت بيشتر و قابليت پيش بيني بالاتر را با قابليت تنظيم گسترده تري براي ميزباني طيف وسيعي از برنامه هاي كاربردي نرم افزاري مهم در Dell  VxRail و دستگاههاي سري XC انتظار داشته باشند.
"به گفته ي Chad Sakac رئيس بخش راه حل ها و پلتفرم هاي همگرا در Dell  " مشترياني خدمات شبكه كه در پي تحولاتي در فناوري اطلاعات خود هستند به طور فزاينده اي در حال روي آوردن به زيرساخت هاي فوق همگرا به عنوان فنداسيوني ايده آل براي ساده سازي فناوري اطلاعات امروز و آينده اند. با استفاده از HCI به عنوان يك زيرساخت نرم افزاري، دستيابي به عملكرد نهايي و قابليت اطمينان متكي بر ايجاد  نرم افزار همراه با سخت افزاري بهينه و تنظيمات آن است. دستگاههاي HCI كليد در دست، معتبر و آزمايش شده و پيش يكپارچه ي  HCI، مشتريان را قادر به ايجاد زيرساخت فناوري اطلاعات مقياس پذير و معتبر ساخته، با اعتماد و عملكرد قابل اطميناني كه به سازمان هاي فناوري اطلاعات كمك ميكند تا به راحتي نيازهاي روزافزون كسب و كار خود را براورده سازند."
با توجه به تحقيقات IDC، HCI  با سرعت بسيار بالايي در ميان ديگر زيرساخت هاي همگرا در حال رشد است و درآمد جهاني آن با رشد 48.5 درصدي سالانه  در سه ماهه دوم 2017  در حال افزايش است و در حال حاضر تقريبا 25٪ از كليه راه حل هاي زيربنايي فروخته شده را ازآن خود كرده است. تحقيقات IDC نشان مي دهد Dell mikrotik در سيستم هاي HCI جهاني رتبه اول دارد و 29 درصد از كل درآمد بخش در سه ماهه ي دوم و رشد سالانه درآمدي برابر با 149 درصد را دارد. Dell  VxRail  يكي از سريعترين دستگاههاي  HCI در سطح جهان است با جذب مشتري بالا كه بيش از 275٪ رشد درآمد سالانه كه بيش از 5.7 برابر بيش از نرخ رشد بازار است را دارا ميباشد.


 


Dell EMC  در حال حاضر تركيبي از سادگي، چابكي و مقياس پذيري پرتفوليوي HCI كه پيشرو در صنعت خود است مي باشد كه قدرت و انعطاف پذيري سرورهاي نسل بعدي را دارا است و براي HCI طراحي و بهينه سازي شده است. اين امر موجب عملكرد و قابليت اطمينان بيشتري براي پاسخگويي ميكروتيك به خواسته هاي مشتريان را فراهم مي كند، زيرا HCI به ديتاسنترهاي اصلي حركت مي كند و براي اجراي طيف گسترده اي از برنامه ها و حجم كارها قابل اطمينان است.
سرورهاي نسل چهاردهم PowerEdge كه مبتني بر پردازشگر Intel® Xeon® Scalable Family هستند، شامل 150 مورد از الزامات خاص براي ذخيره سازي نرم افزاري (SDS) است كه منحصرا براي HCI بهينه شده اند. اين شامل پشتيباني پيشرفته براي SSD ها در استقرار هاي scale-out  و راه اندازي سريعتر و مديريت ساده ي ذخيره سازي اطلاعات و خنك سازي بهتر درايو براي افزايش قابليت اطمينان؛ و رابط كاربر مشترك و اختياري در سراسر سرور و پلتفرم هاي HCI براي قابليت هاي مديريتي سيستم هاي  Dell مي باشد.
به روز رساني پورتفوليوي  Dell HCI به مشتريان دسترسي بسيار سريعتري به برنامه ها و داده ها ، بسامد ساعت بالاتر، كانال هاي حافظه بيشتر و حافظه سريع تري را داده كه منجر به قدرت پردازشي 1.7 برابر و  62٪ پهناي باند داخلي بالاتري مي شود.
دستگاههاي Dell HCI عبارتند از خانواده Dell EMC VxRail Appliance كه توسط  VMware vSAN ™ طراحي شده با همكاري وي ساخته شده است و سري Dell XC براي مشترياني كه به دنبال انتخاب هيپنوتيزورها هستند، از جمله Microsoft Hyper-V ويا محيط هاي multi-hypervisor. اين دستگاه هاي HCI كل چرخه عمر پسيو شبكه را با اتوماسيون پيشرفته ساده سازي كرده است- با نرم افزار منحصر به فردي كه استقرار، مديريت، مقياس سازي، پشتيباني و نگهداري را براي مشتريان از روز اول آسان تر مي كند.
 دستگاههاي Dell EMC VxRail در سرورهاي نسل چهاردهم PowerEdge عملكردي قدرتمند و قابل پيش بيني در ميليون ها گزينه پيكربندي انعطاف پذير براي پاسخگويي به هر مورد استفاده از HCI و حجم كاري ماموريت بحراني را در محيط هاي VMware ارائه مي دهد.  انتظاراتي كه مشتريان VxRail مي توانند داشته باشند عبارتند از: 
•    عملكرد بهتر براي برنامه هاي پرطرفدار با 2 برابر IOPS  بالاتر (عمليات ورودي / خروجي در هر ثانيه)، و بيش از 2 برابر زمان پاسخ سريعتر
•    عملكرد بسيار قابل اعتماد با 9 برابر زمان پاسخ دهي سريعتر و قابل پيش بيني تر در كمتر از يك ميليونيوم ثانيه 
•    گزينه هاي بيشتر براي استقرار كاملا مناسب با ميليون ها گزينه ي تنظيم پشتيباني شبكه بيشتر از جمله گزينه هاي بيشتر پردازنده، SATA    SSD هاي جديد، گزينه هاي اتصال به شبكه هاي اضافي، و گسترش بيشتر GPU براي مطابقت با نيازهاي HCI مشتري 
•    پشتيباني از  NAS با استفاده از نرم افزار با Dell EMC Isilon SD Edge براي مديريت از راه دور و يا راه اندازي فايل هاي edge-to-core ، پيوستن به همسان سازي از راه دور VxRail ، ذخيره سازي ابري و قابليت هاي مديريت

سري Dell EMC XC  در سرورهاي PowerEdge نسل چهاردهم كارايي بالاتري را براي حجم كاري، سرعت هاي شبكه اي سريع تر و تنظيمات جديد NVMe / SSD فراهم مي كند. به طور خاص، با دستگاههاي جديد Dell EMC XC سري، مشتريان مي توانند انتظار داشته باشند:
•    افزايش كارايي براي محاسبه حجم كار فشرده با حداكثر 50٪ هسته اضافي در هر دستگاه
•    تا 93٪ افزايش توانايي محاسبه براي حجم كاري با تراكم ذخيره سازي به عنوان يك نياز اوليه
•    موارد استفاده گسترده در محيط هاي VDI براي نيازهاي محاسباتي پيچيده با 50٪ قدرت بيشتر GPU

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.