8 روش براي مجازي سازي كامپيوترهاي شخصي وجود دارد كه قابليت ارتقا را افزايش داده و هزينه را كاهش مي‌دهند.

مجازي سازي كامپيوترهاي شخصي مي‌تواند از هزاران كاربر محلي و كاربران از راه دور كه نياز به دسترسي به نرم افزارهاي كاربردي خدمات شبكه و داده‌هاي خود دارند، بدون توجه به آن كه در كجا قرار دارند و از چه ابزاري استفاده مي‌كنند، پشتيباني كند. بكار بردن دستكتاپ مجازي در محل كار به شما اين امكان را مي‌دهد تا هزينه مديريت دسكتاپ خود را كاهش دهيد و از قابليت حركت نيروي كاري بزرگ‌تري برخوردار گرديد، حال چگونه مي‌توان آن را پياده‌سازي كرد؟

راه‌هاي متعددي براي مجازي سازي دسكتاپ وجود دارد كه با استفاده از آن‌ها در زمان و پول خود مي‌توانيد صرفه‌جويي كنيد و راه‌حل‌هاي مذكور از قابليت حركت نيروهاي كاري شركت‌هاي بزرگ پشتيباني كرده و به كارمندان شما اين امكان را مي‌دهند تا به فايل‌هاي خود، حتي بر روي ابزاري مبتني بر BYO، بگونه‌اي كاملا امن دسترسي داشته باشند. در زير به نمونه‌هاي بخصوصي از نحوه مجازي سازي پشتيباني شبكه دسكتاپ اشاره مي‌كنيم كه به كسب و كار شما را قدرتمند مي‌سازد:

1. دسترسي به نرم افزارهاي كاربردي بحراني مرتبط با كسب و كار از طريق ابزارهاي متحرك بدون وجود مخاطرات امنيتي.

2. صرفه جويي در زمان و پول با اضافه كردن كارمندان جديد، باز كردن دفاتر جديد و حتي شروع عمليات از راه دور، ظرف مدت چند دقيقه.

3. پشتيباني آسان از راه‌اندازي دسكتاپ براي كارمندان راه دور كه نه تنها در زمان صرفه جويي مي‌كند بلكه با كاهش نياز به مسافرت و سفر كردن به طرح ابتكارهاي سبز كمك مي‌كند.

4. حذف ريسك زير پا گذاشتن استانداردها يا كار با شاخه‌هاي امنيتي پسيو شبكه با ارائه روشي امن، ايمن براي دسترسي به نرم افزارهاي كاربردي، ايميل‌ها، دسكتاپ‌ها و داده‌ها.

5. ارائه تعادل ميان زندگي كاري و زندگي عادي به كارمندان با حمايت از كارمندان مجازي و قادر ساختن كارمندان در انجام كارهاي خود از خانه يا هر كجاي ديگر.

6. بهبود كارآيي روز به روز با حفظ يكپارچگي و مديريت مركزي در تمامي امور

7. جذب بهترين كارمندان از سرتاسر نقاط جهان و ايجاد بهترين نيروي كاري متحرك براي كسب و كار

8. صرفه جويي مؤثر در پول و زمان با به روز رساني نرم افزارهاي كاربردي و دسكتاپ‌ها در عوض جايگزين كردن و راه‌اندازي هر يك از كامپيوترهاي مربوط به فردي مجزا.
بكار بردن مجازي سازي دسكتاپ به نيروي كاري شما امكان گسترش در سطح جهاني را مي‌دهد. ايجاد امكان ميكروتيك كار از هر كجا و در هر زمان براي كارمندان، ضمن دادن راحتي در انجام كارها، تعادل بهتري ميان ميان كار و زندگي براي كارمندان بوجود خواهد آورد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.