امروزه مشاغل بايد به سرعت خود را با الزامات اقتصاد جهاني و نيروي كار وفق بدهند. موفقيت همواره بواسطه ي توانايي در بهينه سازي و محافظت از اطلاعات دربرگيرنده ي افراد، سازمان ها و دستگاه ها تعريف مي شود. براي كمك به مشاغل در چيره شدن به اين چالش ها و پذيرفتن كامل اين مزاياي انعطاف پذيري و مقياس پذيري كه  ارائه مي دهد، سيتريكس امروز اعلام كردكه ارتباط طولاني مدت استراتژيكش با گوگل در حال گسترش است. مشتريان قادر خواهند بود كه از سيتريكس خدمات شبكه براي ارائه و مديريت فضاي كاري ديجيتال، از جمله Citrix Workspace Service  در پلتفرم  گوگل استفاده كنند. سيتريكس و گوگل در حال همكاري براي ارائه ي ابري برنامه ها و دسكتاپ نقطه پاياني هاي بهينه سازي شده با  به مشتريان سازماني خود هستند كه بيش از پيش به ابرهاي عمومي و ابر تركيبي  براي حل نيازهاي تجاري خود براي فضاي كار ايمن ديجيتال نياز دارند.
همراه با اين راه حل هاي جديد ابري، سيتريكس  و گوگل همچنين ادغام جديدي را كه در حال حاضر در بين Citrix ShareFile و Google G Suite موجود است را معرفي مي كنند كه در صورت استفاده از راه حل هاي كاري سيتريكس امكان پيگيري داده ها را فراهم مي كند. يك پلاگين ShareFile جديد كه امكان به اشتراك گذاري امن فايل ها از طريق  Gmail را داده و يك اتصال ShareFile به گوگل ىرايو به كاربران يك مكان پشتيباني شبكه واحد براي يافتن تمام اسناد خود را ارائه مي كند. بعلاوه، هم اكنون در گوگل  Citrix NetScaler CPX نيزموجود است و تلاش ها بر آن است كه تا پايان فصل در Google Cloud Launcher موجود شوند. تاكيد گوگل بر ظروف و سيستم هماهنگي Kubernetes به جامعه برنامه نويسان اجازه مي دهد از  NetScaler CPX براي ساختن و مقياس بندي برنامه هاي كاربردي امن در  استفاده كنند.
با ادغام  سرويس سيتريكس و گوگل كلاود، مشتريان گوگل به راحتي توانايي اضافه كردن برنامه ها و دسكتاپ هاي مجازي كه در گوگل  اجرا مي شوند را دارند و مي توانند از آنها در كنار مجموعه بهره وري   G Suite استفاده كنند.
سيتريكس و گوگل در حال تلاش مستمر براي ارائه ي راه حل هاي نقطه پاياني امن براي دسترسي به فضاي كاري پسيو شبكه ديجيتال هستند. گوگل اخيرا پشتيباني از مرورگر رسمي كروم براي سيتريكس با بهينه سازي گرافيك تنها در XenApp  را اعلام كرد. گوگل و سيتريكس به همكاري خود ادامه خواهند داد تا ارائه ي XenApp به دستگاههاي مبتني بر OS را براي مشتريان شركتي ارتقا و بهينه سازي كنند و گيرنده اي دائمي براي به روز رساني كروم ارائه شود.
 و شركت Carbon Black در حال همكاري براي راه حل  جديدي هستند كه هدفش تحليل داده هاي كاربردي تاريخي براي محافظت از ديتاسنتر در برابر تهديدات ناشناخته است.
اين راه حل به نوعي عناصر AppDefense ، كه نرم افزار نسبتا جديد است و Cb Defense، راه حل آنتي ويروس ابري Carbon Black را با يكديگر تركيب كرده است. براساس پست بلاگي تام بارسي، معاون ارشد بخش توسعه كسب و كار Carbon Black محصول نهايي يك راه حل " پاياني كامل" براي ديتاسنترهاي نرم افزاري است.

بارسي نوشت: "اين راه حل سطحي بي سابقه از  را براي برنامه هاي در حال اجرا د فراهم ميكروتيك مي كند و به مشاغل در سرتاسر جهان (كه در حال اجراي بيش از 60 ميليون ماشين مجازي هستند كمك مي كند) كمك مي كند تا به بالاترين سطح از برسند. اين همچنين اولين راه حل در اين صنعت است كه به طور كامل ويژگي هاي منحصر به فرد مجازي سازي به همراه Streaming Prevention، را براي جلوگيري، تشخيص و پاسخ دادن به تهديدات پيشرفته به ارمغان مي آورد."

اين راه حل جديد كه نامش هنوز از طرف هيچ يك از دو شركت فاش نشده است روشي سه جانبه براي محافظت از برنامه ها در ديتاسنتر را دارد. ابتدا، اين راه حل "رفتار برنامه شناخته شده ي خوب " را تثبيت و اعمال مي كند. با بهره گيري از قابليت هاي ليست سفارشي AppDefense، راه حل مشترك مي تواند نحوه رفتار يك نقطه پاياني سازمان را در زماني كه امن و سالم هستند را شناسايي كند. اين هوشمندي همچنين شامل قدرت تشخيصي است بين تغييرات نقطه پاياني كه قانوني هستند و آنهايي كه باعث سوء ظن مي شوند."
دوم، اين راه حل رفتارهاي تاريخي يك برنامه را تحليل مي كند تا بتواند فعاليت هاي مشكوك را ردگيري كند." اين راه حل، زمينه استفاده از نرم افزار را براي شناسايي تهديدات رفتاري پيشرفته براي تأمين  بيشتر از حد مجاز فراهم مي آورد". هر گونه تهديدي كه توسط قفل كردن رفتار برنامه از آن جلوگيري نشود، از طريق Streaming Prevention متعلق به Carbon Black برداشت مي شود. Streaming Prevention يك فناوري شناسايي تهديد پيشرفته است كه از پردازش جريان يك خدمات شبكه رويداد استفاده مي كند تا بتوان حوادث متعدد در طول زمان را به يكديگر ارتباط داد و بتوان بر وجود يك تهديد دلالت كرد.

سوم، اين راه حل به كاربران اجازه مي دهد كه پاسخشان به تهديد را به صورت خودكار درآورند، مثلا اينكه از نمونه ي آلوده شده عكسي گرفته شود و يا اينكه يك ماشين مجازي در قرنطينه قرار بگيرد و يا به حالت تعليق درآيد.
اين محصول مشترك جديد نشان دهنده ي گسترش همكاري بين و Carbon Black است كه به كاربران AppDefense امكان دسترسي به پلتفرم امنيتي Carbon Black به نام  “Predictive Security Cloud” را مي دهد.

 Carbon Blacknv براي تبليغ كردن محصول جديدشان، در حال راه اندازي يك رودشو در 15 شهر هستند كه به مشاغل فرصتي براي كه اين راه حل را شخصا درايو تست كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.